Tuesday, January 28, 2014

Good Luck

Tahun 2014 dah nak dekat sebulan berlalu.

Awal tahun 2013, gua ada buat azam dengan harapan it would have given me some changes-in-life.

Dan dengan review yang gua buat sendiri selepas sebulan berlalu tahun 2014 ni, gua rasa gua punya level of achievement adalah dalam range 50% sahaja.
Maka oleh itu, untuk tahun 2014 gua akan terus continue dengan azam tahun lepas. Harap2 boleh achieve 100% target.

On top of azam tahun lepas yang gua carry forward, gua nak top up sikit azam untuk tahun 2014 ni.

1. Gua nak re-activate balik KL Street Drummers yang agak low profile dalam tahun 2013.

2. Gua plan nak siapkan buku yang gua mentioned kat sini.

3. Jack the Greenie akan gua jinakkan. Get a new Jack!.. this Jack berjaya melarikan diri dari rumahnya (read:sangkarnya) semalam, 4 Feb 2014. Gua baru submit request ke Jabatan Perhilitan utk dapatkan lesen bela Jack on the same day. [updated today, 5th Feb 2014]

Ini ialah Jack yang telah berada di bawah tanggungan gua sejak 24hb Januari 2014.



Good luck untuk diri sendiri!

No comments: