Tuesday, October 8, 2013

Label

Tetiba ada kawan2 terdekat label gua sebagai seorang yang kuat melawan.
Dan ada yang berpendapat gua sangat lack communication skills.
Malahan ada yang kata I am not being myself. And that I am pretending.
Yang best sikit, ada yang chop gua sweet talker. Hahahaha..
Bini gua pun cakap macam tu.

Pheww.. susahnya nak telan at one go bila kita dilabel sebagai sesuatu yang kita rasa macam tak betul je bunyinya. Di tambah2 lagi bila orang yang berpendapat sebegitu cuma kenal gua dalam range 1 bulan ke 5 bulan je.

People passed judgement on daily basis. They are not to be blamed. We are entitled to form an opinion on what we observed. They could be right and they could be wrong but they can't be right and wrong at the same time. Can they?

And I am entitled to my opinion too.

No comments: